Pytania i odpowiedzi

Często zadawane pytania


1. W jaki sposób złożyć zamówienie w sklepie ?

Aby zakupić produkty:
- dodaj do koszyka produkty jakie Cię interesują
- jeśli chcesz kontynuować zakupy: kliknij "Kontynuuj zakupy",
- jeśli wybrałeś wszystkie interesujące Cię produkty, wybierz "Sposób dostawy" oraz "Rodzaj płatności"
- kliknij przycisk ZAMAWIAM
- wybierz, czy chcesz dokonać zakupu bez rejestracji / zarejestrować nowe konto / zalogować się na istniejące konto
- podaj swoje dane do wysyłki + uwagi do zakupu (np. wybrany kolor przedmiotu)
- zaakceptuj regulamin oraz kliknij w PODSUMOWANIE zamówienia
- sprawdź podane przez siebie dane i POTWIERDZ ZAKUP


2. Czy za wysyłkę płacę raz, czy za każdy przedmiot oddzielnie ?

Za przesyłkę kurierską płaci się raz, niezależnie od ilości zakupionego towaru.
W przesyłce pocztą polską, cenę wyznacza waga przesyłki, nie może ona przekroczyć 1kg.

3. Czy istnieje możliwość wysyłki towaru za granicę?

Tak, w przypadku tego rodzaju wysyłki prosimy o indywidualny kontakt
telefoniczny: +48 511 410 530, lub e-mail: sklep@atilo.pl
Koszt takiej wysyłki, uzależniony jest bezpośrednio od wagi oraz wymiarów przesyłki z zamówionymi artykułami. W celu wcześniejszej wyceny przesyłki, prosimy o kontakt na powyższe dane.


4. Czy artykuły znajdujące się na stronie sklepu można zakupić również osobiście ?

Tak. Każdy artykuł znajdujący się na stronie sklepu można zakupić osobiście pod poniższym adresem. Wcześniej radzimy skontaktować się telefonicznie w celu uzgodnienia dogodnego terminu. Na miejscu jest możliwość płatności gotówką lub kartą.
Wolica, Centralna 24
05-830 Nadarzyn
tel. 511 410 530

 

5. Na jaki numer rachunku oraz dane konta należy kierować płatności za zakupione produkty ?

Płatności prosimy kierować na konto :
ATILO Klaudia Tanasiewicz
Wolica, ul Centralna 24
05-830 Nadarzyn
79 2490 0005 0000 4600 8114 1444
Tytuł przelewu: Zamówienie nr.3791
(nr zamówienia dostają państwo mailem zaraz po jego złożeniu)


6. Jaki jest czas realizacji zamówienia ?

Zamówienia złożone w sklepie internetowym ATILO są automatycznie przyjmowane ze statusem "oczekujące", które następnie w ciągu 24 godzin są przez pracownika przyjmowane do realizacji wraz ze statusem "w realizacji". W większości przypadków zamówienie takie jest realizowane (tzn. spakowane i wysłane) w ciągu tych 24h.
W wyjątkowych przypadkach sklep internetowy zastrzega sobie termin realizacji zamówienia do 3 dni roboczych, o czym kupujący zostanie poinformowany.

7. Jaki jest czas realizacji zamówienia przy przelewie na konto ?

Zamówione produkty są wysyłane do Klienta w ciągu 24 godzin, od momentu zaksięgowania na koncie ATILO pełnej kwoty zamówienia, łącznie z kosztami wysyłki.

8. Czy możliwa jest płatność przy odbiorze ?

Tak, oczywiście sklep internetowy umożliwia płatność przy odbiorze. Wówczas wystarczy w formularzu zamówienia zaznaczyć opcję „płatność przy odbiorze”, lub "Odbiór osobisty".

 

 

Masz pytanie, napisz !

Wszystkie zapytania kieruj na sklep@atilo.pl

Z miłą chęcią odpowiemy na nurtujące Cię pytania.

Zespół ATILO

Choose your language
 

 

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl