Często zadawane pytania
W jaki sposób złożyć zamówienie w sklepie ?
 
Aby zakupić produkty:
- dodaj do koszyka ilość danego produktu jaka Cię interesuje, a następnie kliknij ikonę 
      - jeśli chcesz kontynuować zakupy: kliknij "Kontynuuj zakupy",
      - jeśli jesz zakończyć zakupy i przejść do płatności, kliknij: "Złóż zamówienie"
- wybierz sposób dostawy
- wybierz sposób płatności
      (opcjonalnie:)-  wybierz FV jako potwierdzenie zakupu
- podaj swoje dane do wysyłki (oraz ewentualne uwagi do zakupu - np. wybór koloru produktu)
- zaakceptuj regulamin
- kliknij WYŚLIJ ZAMÓWIENIE
- po dokonaniu płatności / wysłaniu zamówienia, jest ono przekazane do realizacji przez sklep
 
 
Czy za wysyłkę płacę raz, czy za każdy przedmiot oddzielnie ?
 
Za przesyłkę kurierską płaci się raz, niezależnie od ilości zakupionego towaru.
W przesyłce pocztą polską, cenę wyznacza waga przesyłki, nie może ona przekroczyć 1kg.
 
Czy istnieje możliwość wysyłki towaru za granicę?
 
Tak, w przypadku tego rodzaju wysyłki prosimy o indywidualny kontakt 
telefoniczny: +48 511 410 530,  lub e-mail: kontakt@atilo.pl 
Koszt takiej wysyłki, uzależniony jest bezpośrednio od wagi oraz wymiarów przesyłki z zamówionymi artykułami. W celu wcześniejszej wyceny przesyłki, prosimy o kontakt na powyższe dane.
 
 
Czy artykuły znajdujące się na stronie sklepu można zakupić również osobiście ?
 
Tak. Każdy artykuł znajdujący się na stronie sklepu można zakupić osobiście pod poniższym adresem. Wcześniej radzimy skontaktować się telefonicznie w celu uzgodnienia dogodnego terminu.
Na miejscu jest możliwość płatności gotówką lub kartą.
Wolica, Centralna 24
05-830 Nadarzyn
tel. 511 410 530
 
Na jaki numer rachunku oraz dane konta należy kierować płatności za zakupione produkty ?
 
Płatności prosimy kierować na konto :
ATILO Klaudia Tanasiewicz
Wolica, ul Centralna 24
05-830 Nadarzyn

 79 2490 0005 0000 4600 8114 1444
Tytuł przelewu: Zamówienie nr.379
(nr zamówienia dostają państwo mailem zaraz po jego złożeniu)
 
 
Jaki jest czas realizacji zamówienia ?
 
Zamówienia złożone w sklepie internetowym ATILO są automatycznie przyjmowane ze statusem "oczekujące", które następnie w ciągu 24 godzin są przez pracownika przyjmowane do realizacji wraz ze statusem "w realizacji". W większości przypadków zamówienie takie jest realizowane (tzn. spakowane i wysłane) w ciągu tych 24h. 
W wyjątkowych przypadkach sklep internetowy zastrzega sobie termin realizacji zamówienia do 3 dni roboczych, o czym kupujący zostanie poinformowany.
 
Jaki jest czas realizacji zamówienia przy przelewie na konto ?
 
Zamówione produkty są wysyłane do Klienta w ciągu 24 godzin, od momentu zaksięgowania na koncie ATILO pełnej kwoty zamówienia, łącznie z kosztami wysyłki.
 
Czy możliwa jest płatność przy odbiorze ?
 
Tak, oczywiście sklep internetowy umożliwia płatność przy odbiorze. Wówczas wystarczy w formularzu zamówienia zaznaczyć opcję „Kurier INPOST - za pobraniem”, lub "Odbiór osobisty".
 
Jakie są koszty dostawy towaru ?
 
Koszty wysyłki (krajowe) są stałe i wynoszą odpowiednio:
 
11zł za przesyłkę pocztową
14 zł za przesyłkę kurierską
17 zł za przesyłkę kurierską za pobraniem
 
 
 
Masz pytanie, napisz !
 
Wszystkie zapytania kieruj na kontakt@atilo.pl
 
Z miłą chęcią odpowiemy na nurtujące Cię pytania.
 
Zespół ATILO
 
Język
PolskiEnglish
Koszyk
Twój koszyk jest pusty